جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: سیاست دشمنی شیطان بزرگ با تغییر روسای جمهور ثابت، و هرگز عوض نمی شود، چون اساساً آمریکا بدنبال سلطه جویی مجدد بر ایران و نهایتاً نابودی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ذات شیطنت آمیز آمریکا با رفتن ترامپ و آمدن بایدن، تغییر نخواهد کرد، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از شعار «نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی» بنا شده است، و مسلماً اجاره نشینان کاخ سفید، هرگز با ملت انقلابی ایران کنار نخواهند آمد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: حال جای این سؤال باقی می ماند که عدم خط مشی انقلابی در میان برخی رجال سیاسی که در هر برهه ای، در مقابل تغییرات در هیئت حاکمه کاخ سفید انفاق می افتد، آیا الآن هم واشنگتن دی سی را لعن کنیم یا نه؟

وی تصریح کرد: مگر می شود باور کنیم که حزب بایدن، نقشی در تحریم ایران ندارند؟ و نیازی به لعن آنها نیست؟، کاسبی از تحریم ها و وعده برداشتن آن توسط چه کسانی در آمریکا، به جریان غربگرا داده شد.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: این سؤال پیش می آید، بازار اقتصاد که در چند سال اخیر، برای کاهش فشار بر مردم نجیب قابل کنترل نبود، چگونه کمتر از 48 ساعت اینچنین دچار ریزش شد؟، گرچه نه تحریمی لغو و نه ارزی وارد کشور شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: گرانی لجام گسیخته و قیمت‌های نجومی کالا و مایحتاج مردم، اساساً ربطی به تحریم‌ها نداشته و مردم از سوء ‌مدیریت داخلی رنج می برند.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: تا زمانی که شیطان بزرگ وضعیت نابسامان مدیریت داخلی و انگیزه های وادادگی به غرب را می بیند و از طرف برخی استحاله شدگان سیاسی، سیگنال رابطه و دوستی با آمریکا را ارسال می کنند، دشمن در مسیر تداوم سیاست تحریمی خود امیدوار است.

وی در پایان گفت: تا زمانی که مسئولین اجرای اقتصاد مقاومتی را همراه با جهش تولید در دستور برنامه های خود داشته باشند، و بر اصول مستحکم و راهبردی امامین انقلاب پافشاری کنند، سیاست دشمنی شیطان بزرگ بر کشور تاثیری ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha