یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پایان نامه

حوزه/ مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلامبا بیان اینکه تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است، گفت: در مهر ماه سال جاری، ۱۸ جلسه دفاعیه پایان نامه‌های طلاب سطح سه در هفت رشته تحصیلی به صورت مجازی و یا حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا  عنوان کرد: بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است، گفت: در مهر سال جاری، ۱۸ عنوان پایان نامه سطح سه در هفت رشته تحصیلی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دفاع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا افزود: ماه گذشته، جلسه دفاعیه ۱۱ پایان نامه رشته «تفسیر و علوم قرآن»، ۲ پایان نامه رشته «فلسفه اسلامی»، ۲ پایان نامه رشته «مدرسی ادبیات عرب»، یک پایان نامه رشته «مطالعات اسلامی زنان»، یک پایان نامه «رشته کلام اسلامی» و یک پایان نامه رشته «تاریخ اسلام» برگزار شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها در این سالها، مربوط به رشته «تفسیر و علوم قرآن» است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: یک نسخه از پایان نامه‌های دفاع شده پس از چاپ در کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام نگهداری شده و در دسترس طلاب و پژوهشگران قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا بیان داشت: برخی از پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی قابلیت چاپ به عنوان کتاب را دارند که پس از تأیید شورای نشر معاونت پژوهش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha