جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کلنگ احداث مدرسه مرحوم شیخ احمد خسروی

حوزه/ کلنگ احداث مدرسه ای به نام مرحوم شیخ احمد خسروی در روستای بلک جدید از توابع شهر زرآباد استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین و معتمدین محلی بر زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، کلنگ احداث مدرسه ای به نام مرحوم شیخ احمد خسروی در روستای بلک جدید از توابع شهر زرآباد با حضور مسئولین و معتمدین محلی بر زمین زده شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام استقامت مدیر گروه فرهنگی تبلیغی رسالات، حجت الاسلام صدارت مدیر گروه جهادی شهید قربانخانی، مولوی نهنگی از روحانیون اهل سنت منطقه، بخشدار مرکزی شهرستان کنارک، بخشدار زرآباد، معاون آموزش و پرورش کنارک، سران طوایف و دیگر مسئولان و معتمدین منطقه انجام شد.

حجت الاسلام استقامت در این مراسم گفت: با توجه به اینکه آخرین حضور مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمد خسروی در کمک رسانی به مردم سیل زده بلوچستان بود و ایشان تا واپسین روزهای حیات خویش دغدغه انجام فعالیت‌های خیریه و جهادی در این منطقه را داشتند و نیز به پاس سالها حضور جهادی ایشان در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان تصمیم گرفتیم به فضل الهی و کمک خیران عزیز این مدرسه ۳ کلاسه را با اعتباری بالغ  بر  ۶ میلیارد ریال احداث کنیم.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا با کمک خیران قدمی هر چند کوچک در جهت کاهش مشکلات مردم منطقه برداشته شود.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی رسالات ادامه داد: مطابق برنامه ریزی انجام شده و تامین اعتبار اجرای پروژه توسط گروه تبلیغی رسالات، ان‌شاءالله این مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در اختیار آموزش و پرورش منطقه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha