دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلیعه حضور یزد

حوزه/به همت حوزه علمیه خواهران استان یزد، همایش طلیعه حضور طلاب جدیدالورود به صورت مجازی و پخش مستقیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، برای اولین بار همایش طلیعه حضور بانوان جدیدالورود مدارس علمیه خواهران استان یزد در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به صورت مجازی با پخش مستقیم به آدرس(LIVE.WHC.IR/YAZD)همراه با برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، همایش طلیعه حضور از ۲۰ آبان تا ۳۰ آذر در چهار مرحله با حضور سخنرانان به صورت مجازی و پخش مستقیم برگزار می شود.

اولین بخش این همایش با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئس شورای حوزه علمیه یزد، مؤسس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س)و امام جمعه بخش مرکزی یزد با عنوان الفبای طلبگی و با موضوعات چشم اندازهای طلبگی، تبیین جایگاه و رسالت طلبه و آشنایی با وظایف خواهد بود.

دومین مرحله این همایش ۲۸ آبان ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با سخنرانی خانم ظهیری معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور با عنوان فراز ها و فرودهای مسیر طلبگی با موضوعات زی طلبگی و توجه به آسیب های اخلاقی و تربیتی برگزار می شود.

سخنران سومین مرحله همایش طلیعه حضور آقای خالقی دبیر شورای علمی تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور مورخ نهم آذر ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح به صورت مجازی و پخش مستقیم با عنوان طلبه و نظام حوزه و با موضوعات آشنایی با نظام تعلیم و تربیت حوزه های علمیه خواهران بگزار می شود.

چهارمین مرحله همایش طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران استان یزد با سخنرانی خانم متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور با عنوان طلبگی و رسالت های اجتماعی و موضوعات کنشگری و رسالت های اجتماعی طلبه و عوامل موفقیت در زندگی طلبگی مورخ ۳۰ آذر ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

به همین مناسبت، از سوی معاونت حوزه علمیه خواهران استان یزد مسابقه خلاصه نویسی از سخنرانی های همایش طلبعه حضور برای شرکت کنندگان مجازی این همایش اعلام شده است که علاقه مندان تا ۲۴ ساعت پس از پایان سخنرانی می توانند خلاصه مباحث مطرح شده را به صورت تایپ شده به معاونت های فرهنگی مدارس خود تحویل دهند و به ۱۴ نفر از طلابی که بهترین مطالب را از چهار سخنرانی ارائه نمایند جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha