جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 927301
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
تصاویر/ جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج در بسیج طلاب آذربایجان غربی

حوزه/ در جلسه هماهنگی برنامه ‫های بسیج طلاب آذربایجان ‫غربی مقرر شد از گروه ‫ها و طلاب جهادی که در مقابله با کرونا نقش فعال داشتند، تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، جلسه هماهنگی برگزاری هفته بسیج امروز با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران ارومیه و مسئول بسیج طلاب آذربایجان ‫غربی در اتاق جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه به حضور فعال و تاثیرگذار طلاب، روحانیون و مدارس علمیه آذربایجان غربی در فضای مجازی در راستای تبلیغ معارف دینی و انقلاب اسلامی و انتشار مطالب علمی و دینی تاکید شد.

همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بسیج طلاب در مقابله با حوادث، راه‫اندازی کرسی‫های آزاداندیشی در ۱۵ مقاومت بسیج طلاب؛ با موضوعات ضرورت تشکیل بسیج در امت‌های اسلامی و تاثیرگذاری حرکت‫های مردمی و خودجوش در طول تاریخ انبیاء و ائمه و اهداف حضرت امام خمینی(ره) ایجاد ارتش بیست میلیونی، و نقش این شجره طیبه در استقرار و استمرار نظام مقدس اسلامی، نقش بسیج در جریان سازی دینی و انتظار و مقابله با دشمن و استکبارستیزی، مدیریت مدبرانه و عقلانی و جهادی از مهم‫ترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مقرر شد از گروه‫ ها و طلاب جهادی که در مقابله با کرونا نقش فعال داشتند در هفته بسیج تجلیل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha