جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها نسبت به شایعه منتشر شده از وی واکنش نشان داد و شایعه سخنانی درباره نحوه رای نیاوردن ترامپ را قویا تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی در برنامه "یه روز تازه"  شبکه پنج سیما،گفت: خبر استفاده مقام معظم رهبری از قدرت ماوراءالطبیعه برای رای نیاوردن ترامپ که معاندین از زبان من بیان کرده بودند را جعلی می‌دانم. معاندین این نسبت دروغ را که به جایگاه حقوقی که وجود ندارد نسبت داده بودند و اینطور نشر داده ‌بودند که گفته‌ام ترامپ را رهبر معظم انقلاب با نیروهای ماوراءالطبیعه کنار زده که بنده این خبر را قویا تکذیب می‌کنم.

وی افزود: یکی از علایم باطل بودن معاندین این است که وقتی هر روز شکست‌های مفتضحانه می‌خورند و از آمال و آرزوهایشان دور می‌شوند و موفق نمی‌شوند؛ دست به دروغگویی و نسبت‌های ناروا می‌زنند. این نسبت را هم که من خودم شنیدم خیلی تعجب کردم که این خبر را چطور طراحی کرده‌اند چرا که حرف مزخرفی است. زیرا برای ملت ایران بعد از ۴۰ سال معلوم و آشکار شده است که هر رئیس‌جمهوری آمد چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه، هیچ‌کدامشان در راستای دوستی با ملت ایران حرکت نکرده‌اند بلکه همه اینها به شکل‌ها، رنگ و لعاب‌های مختلف علیه ایران حرکت کرده‌اند چه از حیث تحریم، چه کشتار، چه از طریق منافقین و گروهک‌ها و... امروز هم دست به اینجور مسائل زده‌اند زیرا که بزرگترین ضربه را اینها از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و روحانیت خورده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: وقتی در راس این ملت یک رهبر فرزانه قرار دارد و امید می‌دهد و مردم را به باورهای درونی خودشان دعوت می‌کند خب برای معاندین بهترین کارشان این است که شاخ و برگ‌ها را بزنند تا خود اصل درخت را بزنند و از این رو دست به خلق شایعات و دروغ‌های عجیب می‌زنند.

وی گفت: ما باید خیلی مراقب و مواظب باشیم که اخباری که از آن سوی آب برای ما طراحی می‌کنند و منبع موثق ندارد را باور نکنیم و به آنها گوش نکنیم و حتما از صحت و سقم آن اطلاع کسب کنیم. اخیرا نسبت دادند که رئیس حوزه‌های علمیه چند میلیون به طلبه‌ها کمک کرده در صورتی که من در کنار طلبه‌ها زندگی می‌کنم و می‌دانم که امکانات آنها کم است و زیر خط فقر زندگی‌شان را سپری می‌کنند منتها عاشقانه در مسیری که انتخاب کرده‌اند قدم بر می‌دارند. لذا اخبار دروغ دارد بیشتر منتشر می‌شود که لازم است مردم بیشتر حواسشان را جمع کنند.

گفتنی است: در این خبر جعلی که روز گذشته منتشر شده بود آمده بود: «احتمال اینکه رهبری از نیروی ماوراء‌الطبیعه خود برای انتقام خون سردار سلیمانی استفاده کرده و ترامپ را کنار کشید زیاد است!» که در راستای روشنگری؛ برنامه یه روز تازه ارتباطی تلفنی با شخصی که شایعه از زبانش نقل شده بود گرفت و این خبر در خبرگزاری حوزه و سایر رسانه های داخلی قویا تکذیب شد.
برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha