جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین احمدی از اهداء و وقف کتابخانه شخصی مرحوم حجت الاسلام شیخ حسن عرفان، با بیش از ۳ هزار جلد کتاب به حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد، اظهار کرد: اخیرا کتابخانه شخصی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن عرفان، به حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری اهداء و توسط وارثین آن مرحوم وقف حوزه شد.

وی افزود: این کتابخانه دارای بیش از ۳ هزار جلد کتب مرجع و نفیس در زمینه های علوم قرآنی، علوم حدیث، ادبیات عرب، کلام اسلامی، فقه اسلامی و دیگر منابع مربوط به حوزه دین است.

مدیر حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد:  مرحوم عرفان از سخنرانان معروف بود و بیش از ۱۴ اثر از خود به یادگار گذاشته اند؛ آن مرحوم چندین پایان‌نامه را مشاوره و یا استاد راهنما بوده اند.

وی اظهار شد: مرحوم استاد عرفان در زمان حیات خویش به دعوت نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد مکرراً به استان چهارمحال و بختیاری سفرکرده بودند و مردم و طلاب استان از وجود ایشان بهره ها برده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha