جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تهذیب

حوزه/ نشست صمیمی معاون تهذیب کشور با معاونین تهذیب مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری روز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، روز گذشته نشست صمیمی معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با مدیر و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری اخلاق و تهذیب را از ارکان بسیار مهم در حوزه علمیه و تربیت طلاب بیان کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن دروس نباید از بحث اخلاق و تهذیب طلاب غافل شد.

وی ادامه داد: همانطور که کادر درمان وظیفه خود را با برای مقابله با این ویروس انجام می دهند و به حول و قوه الهی این ویروس را شکست می‌دهند، ما هم نباید در برابر این ویروس متوقف شویم و کار تربیت را در حوزه‌های علمیه تعطیل کنیم.

در ادامه نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه به بحث انگیزه تحصیلی و تربیتی، دلایل کاهش و راهکارهای افزایش این مهم پرداخت و ضمن گفت و گوی فرد به فرد با مدیران و معاونین تهذیب مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در این خصوص راهکارهایی نیز ارائه داد.

 وی در این جلسه به نقطه نظرات و پیشنهادات معاونین تهذیب مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری گوش داد و از نکات جلسه به منظور  طرح‌ موضوع در حوزه علمیه کشور یاداشت‌بردرای کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha