شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسین درودی

حوزه/ معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، خواستار حضور طلاب مبتکر در سامانه شاد و ارائه کلیپ های سه دقیقه ای اثرگذار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین حسین درودی در نشست مشترک کمیته  همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر این که سند تحول بر ضرورت خانواده و جامعه صلح تاکید دارد، اظهار کرد: یکی از ضرورت هایی که امروز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد برگزاری جلسات چهره به چهره طلاب وظیفه و طرح امین با نماینده ولی فقیه در استان است که همین ارتباط آثار و برکات ارزشمندی را بر جایی می گذارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که استان می تواند نسبت به آن برنامه ریزی داشته باشد، حضور طلاب مبتکر در سامانه شاد و ارائه کلیپ های سه دقیقه ای اثر گذار است که با ابتکار نماینده ولی فقیه این اقدام پیش از این رقم خورد است که قابل تقدیر است.

معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: چهارمحال بختیاری در پیگیری مطالبات رهبری در خصوص حضور طلاب در آموزش و پرورش ، مهدهای کودک و پیش دبستانی بسیار مؤثر عمل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha