سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یگانه پویا

حوزه/ حجت الاسلام یگانه پویا در سفر به شاهین دژ با، امام جمعه، طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران این شهر دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام مجید یگانه امروز به شهرستان شاهین دژ سفر کرد و با امام جمعه، مدیران و اساتید مدارس علمیه خواهران و برادران این شهر دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه که در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین دژ برگزار شد، حجت الاسلام ابوالفضل یزدی مدیر این مدرسه به بیان مسائل مربوط به طلاب و روحانیون این شهر اشاره کرد.

بررسی مشکلات بیمه ای، صندوق قرض الحسنه و معیشتی طلاب و روحانیون شاهین دژ از مهم‫ترین مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

دیدار با مدیر، معاونین و تعدادی از طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س ) شاهین دژ و بررسی مباحث مربوط به این مدرسه از دیگر برنامه‫ های سفر مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی به این شهرستان بود.
 

حجت الاسلام یگانه پویا همچنین با امام جمعه شهرستان شاهین دژ، نیز دیدار کرد و گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی ارائه کرد.

امام جمعه شاهین دژ نیز ضمن استقبال از طرح های حمایتی مرکز خدمات، آمادگی خود را برای مشارکت در طرح صندوق مرکز خدمات اعلام کرد.
 

حضور در منزل طلبه ممتاز مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین دژ به همراه حجت الاسلام ابولفضل یزدی مدیر این مدرسه، آخرین برنامه حجت الاسلام مجید یگانه پویا در سفر به شهرستان شاهین دژ بود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha