سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ سفر مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی به نقده

حوزه/ حجت الاسلام یگانه پویا در سفر خود به شهرستان نقده با امام جمعه، مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران و علمای اهل سنت دیدار و مسائل مربوط به معیشت طلاب و روحانیون شیعه و اهل سنت این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام مجید یگانه پویا امروز با حضور در نقده با مدیر و معاونین مدرسه علمیه امام صادق (ع)، امام جمعه و طلاب و روحانیون این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
 

بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه (س) و دیدار با کادر، اساتید و طلاب این مدرسه برنامه دیگر مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی بود.
 

در این جلسات وضعیت طلاب و روحانیون نقده در مورد بیمه، معیشت و امورات مربوط به مرکز خدمات حوزه علمیه استان  مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام یگانه با روحانیون اهل سنت شهرستان نقده هم دیدار کرد.
 

وی در این دیدار ضمن تبیین بخشی از خدمات ارائه شده از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی به علمای اهل سنت گفت: در جدال حق و باطل، جبهه حق با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با یاری مسلمانان شیعه وسنی و تمام آزادی خواهان جهان، و جبهه باطل با سردمداری استکبار جهانی در حال پیکار هستند و انتظار از تمام علماء شیعه و سنی این است که با تبلیغ و تبیین معارف دینی، توطئه های دشمنان در شکست عزم و اراده مسلمانان را خنثی کنند.

حضور در منزل حجت الاسلام سید حیدر طاهری و تجلیل از این روحانی پیشکسوت نقده آخرین برنامه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی بود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha