سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معمرین حوزه

حوزه/ طلاب و مسئولان حوزوی خوی با برخی از معمرین و روحانیون پیشکسوت این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، حجت الاسلام مجید یگانه پویا، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان غربی امروز با حضور در حسینیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی با طلاب و روحانیون این شهرستان دیدار کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان، بیان داشت: رویکرد این مرکز توزیع عادلانه خدمات بین طلاب شهرستان‌های استان است.

همچنین، حجت الاسلام سید یدالله یوزباشی، معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات آذربایجان‌غربی نیز به فعالیت‌های این معاونت در زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون شهرستان خوی باید نسبت به دیگر شهرهای استان، استقبال بیشتری از طرح‌های مرکز خدمات داشته باشند.

در پایان تعدادی از طلاب به‌صورت چهره به چهره، مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان در میان گذاشتند.

همچنین مدیر و معاونین مرکز خدمات آذربایجان‌غربی در دیدار با حجت الاسلام سید رضی شکوری، امام جمعه شهرستان خوی مشکلات معیشتی و مسکن طلاب و روحانیون این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

امام جمعه شهرستان خوی با تبریک انتصاب حجت الاسلام یگانه به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌غربی همکاری بیشتر برای کاهش مشکلات طلاب را خواستار شد.

دیدار با برخی از معمرین و روحانیون پیشکسوت شهرستان خوی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha