جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج (ص) گفت: ترویج روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه و جامعه سدّی مستحکم در برابر پروژه نفوذ دشمنان است.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گفت: جریان های خزنده بسیاری در حال شکل گیری علیه اعتقادات اسلامی هستند. برخی از این جریانات در خارج از جهان اسلام هستند همانند جریان اسلام ستیزی و اسلام هراسی و جریان های دیگری نیز در درون خود جهان اسلام در حال فعالیت کردن هستند.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمن، استحاله فکری و اعتقادی در بین نسل های جوان و حتی حوزه های علمیه است، بیان کرد: دشمن با رصد وضعیت جامعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف مسلمین به دنبال نفوذ در جهان اسلام است و اکنون نیز این پدیده خطرناک در برخی از کشورهای اسلامی به عینه دیده می شود.

حجت الاسلام کاوه، عادی سازی روابط کشوری عربی با اسرائیل را نوعی پروژه نفوذ دشمن در بطن جهان اسلام دانست و گفت: نفوذ کلمه پیچیده ای نیست که نیازمند تحلیل و تفسیر باشد، همین که کشورهای اسلامی دست دوستی به سمت دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی دراز کردند، از آن به تحقق پروژه نفوذ تعبیر می شود.

وی، پروژه نفوذ را تلاشی برای ایجاد دوگانگی و چنددستگی در جهان اسلام عنوان کرد و بیان داشت: زمانی که دشمن به معنای واقعی کلمه در بین مسلمین نفوذ کند، آنها وحدت و انسجام جهان اسلام به یک رویا تبدیل خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج (ص) ادامه داد: در داخل کشورمان نیز بی شک حوزه های علمیه از توطئه نفوذ دشمنان اسلام مصون نیستند. امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید حوزه های ما همچنان انقلابی بمانند، زیرا ترویج روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه و جامعه سدی مستحکم دربرابر پروژه نفوذ دشمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha