جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، از برگزاری اردوی جهادی این مدرسه علمیه در منطقه قلعه نصیر، از توابع شهرستان شوش خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیةالله(عج) اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار بیان کرد: با همت طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) شهرستان اندیمشک و با هدف تقویت روحیه جهادی طلاب این مدرسه علمیه، در آخر هفته گذشته اردوی جهادی در منطقه قلعه نصیر از توابع شهرستان شوش برگزار شد.

 وی افزود: با توجه به درخواست اهالی منطقه قلعه نصیر، گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک، دیوارکشی محیط بیرونی مسجد محل را به صورت کامل انجام دادند و پس از آن به پاکسازی حیات مسجد پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) گفت: هدف از برگزاری این اردو در ابتدا تقویت روحیه معنوی و جهادی طلاب و پس آن برداشتن گامی موثر در راستای انجام فعالیت های فرهنگی منطقه، با محوریت مسجد بود.

حجت‌الاسلام آذر افروز اظهار داشت: اهالی قلعه نصیر به‌حق مهمان‌نوازی خوبی داشتند و حضور جهادی طلاب در این منطقه باعث افزایش نشاط جمعی در بین اهالی شد و همین موضوع در آینده کمک شایانی به حضور مستمر طلاب در این منطقه جهت پاسخگویی به شبهات و بیان مسائل شرعی و انجام امور فرهنگی خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک، در پایان افزود: به مناسبت هفته بسیج و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امید است یک اردوی جهادی دیگر با حضور پرشور طلاب این مدرسه علمیه، جهت خدمت به مردم برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha