سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه| آیت الله اعرافی در پیامی موفقیت طلاب جهادی مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک به عنوان برترین گروه جهادی کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی موفقیت طلاب جهادی مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام به این شرح است؛

بسمه تعالی
طلاب عزیزم در مدرسه علمیه مبارکه حضرت بقیه‌الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان اندیمشک، خبر موفقیت شما در کسب عنوان برتر گروه‌های جهادی در کشور را شنیدم.

شما عزیزان همچون سایر برادران و خواهران دینی‌تان در اقصا نقاط ایران اسلامی، به‌خوبی نشان دادید که در هر شرائط و سختی یار و یاور و پشتیبان و کمک‌کار مردم هستید.

اینکه شما طلاب جهادی توانستید سایر جوانان انقلابی شهرستان را برای خدمت‌رسانی به مردم محروم استان خوزستان همراه کنید نشان از عزم و همتتان برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در محرومیت‌زدایی و مواسات و همدلی مؤمنانه است.

امیدوارم همچون گذشته با عنایات الهی و ادعیه زاکیه (حضرت ولی عصر ارواحنا فداه) علاوه بر توجه به درس و بحث‌های طلبگی، با فداکاری و ایثار و بسیج مردمی بیش از پیش در راه خدمت به محرومان و دستگیری از نیازمندان به جهاد مقدس خود ادامه داده و در این مسیر قله‌های بلندی را فتح نمایید.

باذن الله و عونه و منه...

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha