چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در پیامی کسب مقام اول گروه جهادی بقیه الله اندیمشک، در بین گروه‌های جهادی کشور را به طلاب و کادر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پیامی کسب مقام اول گروه جهادی بقیه الله اندیمشک، در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر  را به طلاب و کادر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در این پیام خطاب به حجت الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، گفت: موفقیت طلاب عزیز جهادی‌ام در جشنواره کشوری مالک اشتر و احراز رتبه برتر در میان صدها گروه پرتلاش جهادی کشور که نشان‌دهنده تلاش و کوشش کم‌نظیر آن عزیزان برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی خداپسندانه از چهره مردمان داغ‌دیده جنگ اقتصادی ملت ایران با استکبار جهانی و ستون پنجم دشمن است موجب خرسندی گردید.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، در ادامه تصریح کرد: بی‌شک امروز یکی از آزمایشات ملت ایران ولایت‌پذیری در عرصه جنگ اقتصادی است و هر آن‌کس که در این عرصه با مجاهدت و تلاش برای شکست توطئه دشمن و موفقیت نظام ولایت و امت مجاهدت نماید نزد حضرت ولیعصر(عج) سربلند و مفتخر خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: این موفقیت را به همه جهادگران عزیز گروه‌های جهادی خاصه عزیزانم در آن مدرسه مبارکه تبریک عرض می‌نمایم.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha