سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ساجدی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: در حال حاضر نشانه های بارزی مبنی بر افول ایالات متحده آمریکا در عرصه جهانی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار مهدی ساجدی طی سخنانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج طلاب استان قم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با تأکید بر لزوم شناخت اهداف و برنامه های جریان تحریف و تحریم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست می خورد و این مساله لزوم شناخت توأمان اهداف و طرح های جریان تحریف و جریان تحریم را به ما گوشزد می کند.

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی به عنوان مؤلفه کلیدی در راستای تقویت بصیرت جامعه گفت: در سال های اخیر دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران و جریان مقاومت اسلامی منطقه، تلاش های بسیاری انجام داد اما با وجود هزینه ها و سرمایه گذاری های گسترده به این منظور نتوانست به اهدافش برسد و در حال حاضر جریان مقاومت به برکت خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در عزت و اقتدار قرار دارد.

معاون سیاسی سپاه استان قم همچنین با اشاره به این که به تدریج شاهد افول ایالات متحده آمریکا در عرصه های منطقه ای و جهانی هستیم، افزود: نشانه های بارزی در این خصوص وجود دارد و قدرت آمریکا به دلایل مختلف رو به زوال و فرسایش است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا بیان داشت: حزب دموکرات و حزب جمهوری خواه شاید در تاکتیک های خود نسبت به کشور ما متفاوت عمل کنند، اما واقعیت مسلم این است که آن ها در جهت مقابله با نظام و انقلاب ما و نیز جریان مقاومت اسلامی منطقه، متحد و یکدل هستند و در کلیت قضیه فرقی میان آن ها وجود ندارد.

ساجدی با بیان این که در دو سال اخیر به خصوص به جهت تشدید نقدینگی و سوء مدیریت داخلی، ارزش پول ملی کاهش معناداری پیدا کرده است، گفت: متأسفانه جریان غرب گرا در کشور لطمات سختی به اقتصاد کشور وارد کرده و این در حالی است که ما برای قوی شدن و حل مشکلات باید بر توانایی های داخل تکیه کنیم نه این که مُدام نگاهمان به خارج باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha