جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر عزالدین رستمیان
شهید عزالدین رستمیان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام شهادت دکتر عزالدین رستمیان، دومین شهید مدافع سلامت استان را به مردم استان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام، در پیامی شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان، دکتر عزالدین رستمیان را تسلیت گفتند:

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون.

سلام علیکم بماصبرتم

خبر شهادت پزشک حاذق، متعهد و با اخلاق، دکتر عزالدین رستمیان که در راه خدمت رسانی به مردم و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

متاسفانه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون سرمایه های ارزشمند و انسان های فداکار و وارسته بالاخص از میان پزشکان، پرستاران و کادر درمان متعهد را یکی پس از دیگری از دست می دهیم. بی شک تلاش کم نظیر و شجاعانه ایشان در دوران بیماری منحوس کرونا و تعهد ایشان در درمان هم نوعان و هم استانی های عزیز هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.  

فداکاری کادر محترم درمان به همگان نشان داد که تعهد و ارزش‌های والای ایثار و ازخودگذشتگی در هویت ملت ایران نهادینه شده است. و در این زمان این نیاز حس می شود که عزیزانی از قافله هنر به تأسی از شهید والامقام، شهید آوینی که روایتگر حماسه های بی نظیر جبهه بود به ثبت و تصویر کشیدن این فداکاری ها و انتقال آن به جامعه بپردازند.

شهادت دومین پزشک مدافع سلامت استان را به جامعه پزشکی به ویژه  دانشگاه علوم پزشکی، مدافعان سلامت، خانواده محترم ایشان و تمام مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح آن عزیز مغفرت و حشر و نشر با شهداء و برای خانوده محترمشان صبر و اجر را مسئلت می نماییم.

مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha