پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه ایلام

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی گفت: برای توزیع شبانه پک های بهداشتی و معیشتی قرارگاه جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی را تشکیل داده ایم؛ تعدادی از طلاب خواهر نیز در این روزهای شیوع کرونا در حال دوخت ماسک در منازل خود هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: در استان ایلام از همان موج اول، قرارگاه جهادی در حوزه علمیه استان تشکیل شد.

وی افزود: مستندی از فعالیت های جهادی طلاب حوزه علمیه ایلام از طرف صدا و سیمای این استان تولید و پخش شد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: برای موج سوم شیوع کرونا هم حوزه علمیه آماده خدمت رسانی است که علی رغم اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام مبنی بر نیاز به ۱۰ نفر نیروی طلبه جهادی اما ما ۲۰ نفر طلبه معمم را به آنان معرفی نموده ایم.

وی گفت: در همین موج سوم طلبه هایی داشته ایم که در بحث غسل و کفن و دفن اموات کرونایی فعالیت داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی بیان داشت: حوزه علمیه استان ایلام برای تیمم دادن بیماران در بیمارستان ها دوره آموزش تخصصی برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توزیع شبانه پک های بهداشتی و معیشتی قرارگاه جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی را تشکیل داده ایم؛ تعدادی از طلاب خواهر نیز در این روزهای شیوع کرونا در حال دوخت ماسک در منازل خود هستند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: این خدمات هنوز هم کم هستند و امیدواریم با همت طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بیشتر و بیشتر شوند.

وی در پایان تصریح کرد: از اعضای محترم ستاد حوزوی بحران می خواهیم نسبت به تجهیز گروه های جهادی به لباس و لوازم بهداشتی و همچنین برگزاری دوره های آموزش بالینی برای این عزیزان برنامه ریزی و اقدام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha