جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ ویدیو کنفرانس مسئولین ستاد بحران استانها ونمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام فروغی گفت: برای قطع زنجیره انتقال کرونا باید با ارتباط گیری صمیمانه با مبتلایان به این بیماری به آنها بگوییم که سعی کنند پس از مرخص شدن از بیمارستان همچنان در خانه بمانند و با دیگران ارتباط برقرار نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام فروغی در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: باید خدمت طلابی که می خواهند وارد عرصه فعالیت جهادی در بیمارستان ها شوند عرض کنم که برای قطع زنجیره انتقال کرونا باید با ارتباط گیری صمیمانه با مبتلایان به این بیماری به آنها بگوییم که سعی کنند پس از مرخص شدن از بیمارستان همچنان در خانه بمانند  با دیگران ارتباط برقرار نکنند.

وی افزود: طلبه باید به خوبی بتواند به بیماران و پرسنل درمان روحیه تزریق کند.

طلبه جهادگر فعال در قم گفت: با کارکنان بیمارستان ها با خوشرویی و مهربانی رفتار کنیم و اگر این عزیزان در اثر خستگی مفرطی که این روزها دارند با ما و یا با بیماران تندی داشتند به آنها با مهربانی روحیه بدهیم.

وی اظهار داشت: از بیماران بخواهیم برای ما دعا کرده و درکنار این دعا از امام زمان یاد کنند و برای فرج ایشان دست به دعا بردارند.

حجت الاسلام فروغی گفت: این روزها فرصت مغتنمی برای ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ایجاد ارتباط بین افراد آسیب دیده از کرونا و امام زمان سلام الله علیه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha