جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستمیان گفت: طلاب جهادی استان سمنان از اول شیوع کرونا تاکنون توانسته اند طرح «طبیب دوّار» را برگزار نمایند؛ در این طرح طلاب به منازل بازماندگان اموات کرونایی می روند و مراسم ذکر مصیبتی در آنجا برگزار می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: از ستاد حوزوی درخواست داریم مشکلات طلاب در ایاب و ذهاب و هزینه های آن برای انجام فعالیت های جهادی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: طلاب جهادی استان سمنان از اول شیوع کرونا تاکنون توانسته اند طرح «طبیب دوّار» را برگزار نمایند؛ در این طرح طلاب به منازل بازماندگان اموات کرونایی می روند و مراسم ذکر مصیبتی در آنجا برگزار می نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان بیان داشت: طرح دیگری که توسط طلاب جهادی این استان در حال برگزاری است «شوق دیدار» نام دارد؛ در این طرح طلابی که در بیمارستان ها مشغول خدمت رسانی هستند، با خانواده بیماران کرونایی تماس حاصل کرده و از طریق تماس تصویری در کنار بیماران ارتباطی بین آنها و خانواده هایشان برقرار می کنند.

وی گفت: این دو طرح را به گروه های جهادی حوزه های علمیه سایر استان ها پیشنهاد می کنیم اجرا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان در پایان تصریح کرد: هماهنگی نهادهای حوزوی، ایجاد سامانه خدمات و گزارش های فعالیت گروه های جهادی و بروزرسانی آن را از ستاد حوزوی بحران حوزه خواستار هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha