شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی حسین کراری - معاون پژوهش حوزه استان فارس

حوزه/ حجت الاسلام کراری گفت: با توجه به حجم بالای تقاضا آماده میزبانی از نیروهای جهادی اعزامی از قم و سایر نقاط کشور به استان فارس هستیم و نسبت به تأمین محل اسکان و همچنین تغذیه این عزیزان اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کراری در وبینار ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: در استان فارس تعداد بالایی از مبتلایان به کرونا را داریم.

وی افزود: متأسفانه در موج اول و دوم شیوع کرونا دستگاه های ذیربط اجازه ورود طلاب به بیمارستان ها را ندادند، اما در موج جدید این اجازه صادر شده است.

نماینده دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه در استان فارس گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر از طلاب استان فارس در حال خدمت رسانی در بیمارستان های این استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تقاضا آماده میزبانی از نیروهای جهادی اعزامی از قم و سایر نقاط کشور به استان فارس هستیم و نسبت به تأمین محل اسکان و همچنین تغذیه این عزیزان اعلام آمادگی می کنیم.

حجت الاسلام کراری گفت: در بخش های بیمارستانی کمک به پرسنل درمان و همکاری با آنان را در اولویت خود قرار داده ایم؛ چرا که اگر اتفاق ناگواری برای پرسنل محترم درمان حادث شود، مشکلات جدی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: یکی از خواهران طلبه جهادگر استان فارس سرکار خانم دکتر زهره معارف در حال تألیف خاطرات طلاب جهادی این استان هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان فارس بیان داشت: با این فعالیت های جهادی طلاب افراد بسیاری که رابطه چندانی با دین نداشته اند دچار تحول شده اند.

وی در پایان تصریح کرد: درخواست داریم دروس طلاب، غیرحضوری و آفلاین شود تا این طلاب بتوانند در کنار فعالیت های جهادی به دروس خود نیز برسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha