یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام احسان فرد آقایی

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی از برگزاری فرایند جذب و گزینش قریب به ۱۰۰ روحانی مستقر با حضور اساتید مطرح و صاحب‌نظر در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به گام دوم انقلاب و اهمیت توانمندسازی نیروهای انقلابی، اظهارداشت: با توجه به لزوم فعالیت روحانیون جوان، علاقه‌مند، انقلابی و دغدغه مند نسبت به مسائل فرهنگی در اقصا نقاط خوزستان، طی فراخوانی از طلاب جوان، انقلابی و توانمند در حوزه تبلیغی و در یک برنامه‌ریزی کاملاً فشرده در دو روز متوالی، مصاحبه‌های گزینشی با هدف استقرار آن‌ها در مناطق محروم صورت گرفت.

وی به ارائه گزارشی آماری از روند برگزاری این مصاحبه‌ها پرداخت و گفت: در بخشی از این فرایند، قریب به ۷۰ نفر از طلاب جهت مناطق مختلف در سطح استان مورد مصاحبه قرار گرفته و تعدادی بیش از ۳۰ نفر نیز برای مناطق آسیب‌پذیر در شهرستان شادگان در مصاحبه حضوری شرکت کردند.

حجت‌الاسلام فردآقایی، با ابراز رضایتمندی از روند برگزاری مصاحبه‌ها، گفت: بحمدالله طلابی که توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها جهت استقرار در روستا معرفی شده بودند از طلاب مستعد، توانمند و انقلابی بوده و امیدواریم با جذب و استقرار این ظرفیت‌های مهم و مؤثر، شاهد ارتقاء و تحولی سازنده در فعالیت‌های روحانیون مستقر در سراسر استان باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به بیان توضیحاتی در خصوص آموزش و جذب طلاب مصاحبه شونده پرداخت و افزود: پذیرفته‌شدگان، پس از برگزاری مصاحبه و مشخص شدن نمرات، در قالب کمیته ملی جذب و گزینش روحانیون مستقر، حضور پیدا خواهند کرد و در این مرحله نیز بعد از اجرای دوره‌های آموزشی لازم و انجام مصاحبه‌های فنی‌تر، جهت استقرار در منطقه مورد هدف در سطح استان آماده خواهند شد.

حجت‌الاسلام فردآقایی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات فرهنگی از حضور اساتیدی همچون حجج‌اسلام «عارفی زاده، مسئول جذب و گزینش قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور دفتر مرکزی تبلیغات اسلامی»، «مرشدیان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان»، «فایضی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف خوزستان» و «علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان» استفاده کردیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha