دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم سانی خانی

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی تصریح کرد: مستکبران عالم از ترویج فرهنگ بسیجی نه تنها در ایران بلکه در هر کجای دنیا به شدت می هراسند، چرا که این فرهنگ را مانع بزرگی بر سر راه تحقق اهداف و برنامه های خود می دانند.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، ابراهیم سانی خانی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج طی سخنانی در جمع خواهران بسیجی پایگاه نسیبه بسیج خواهران قم با بیان این که به لطف الهی شجره طیبه بسیج در مسیر خدمت رسانی به انقلاب و نظام و مردم، خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشته است، اظهار داشت: بدون هیچ اغراقی باید گفت که بسیج پشتوانه مستحکمی برای نظام و انقلاب و حامی جدی مردم در برابر مشکلاتی است که کشور ما در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بسیجیان و گروه های جهادی بسیج در راستای کمک رسانی به سیلزدگان و زلزله زدگان و حوادث مشابه طی سالیان اخیر گفت: همین امسال و در جریان شیوع کرونا، همه دیدند که بسیج و بسیجیان چه فداکاری هایی در راستای حفظ سلامتی مردم و مقابله با این ویروس منحوس انجام دادند و در عرصه هایی چون حضور در بیمارستان ها، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی و ... یاری گر مردم و به خصوص کادر درمان و سلامت کشور بودند.

کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی همچنین با بیان این که مستکبران عالم از بسیج و به خصوص ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی به شدت در هراس هستند، خاطرنشان کرد: ما باید مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه و اندیشه بسیجی و جهادی را مورد توجه قرار داده و همه توان خویش را در راستای تحقق این مطالبه و فرمایش حضرت آقا، مصروف بداریم.

وی با اشاره به اهمیت فوق العاده نقش بسیج در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و مطالبات امام و رهبری در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب گفت: حقیقتاً در همه این سال ها، بسیج به عنوان قدرت عظیم ملت انقلابی ایران، منشأ خدمات بسیاری در عرصه های گوناگون فرهنگی و اقتصادی و بهداشتی و عمرانی و ... بوده، به ویژه در سال های اخیر که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، طرح ها و پروژه های بسیاری را در سراسر کشور به سامان رسانده و یا در حال انجام دارد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha