سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله جعفری

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه،حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در پیامی درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان و رئیس شورای حوزه علمیه این استان موجب تأثر گردید.
خدمات این عالم گرانقدر به مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و نظام اسلامی، حوزه علمیه و مردم ولایتمدار استان کرمان ماندگار خواهد بود. ایشان در دوران مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی جزء یاران حضرت امام خمینی(ره) بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین عرصه‌های مختلف خدمتگزاری به نظام اسلامی همواره فعال بودند.
آن عالم وارسته سال‌ها در مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان به حکم امامین انقلاب و امامت جمعه شهر ولایی کرمان مورد اعتماد مردم عزیز آن دیار و منشأ آثار و برکات بسیاری بودند و تا پایان عمر نیز مانند یاری دلسوز در کنار رهبر معظم انقلاب ماندند.
این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالیقدر، حوزه‌های علمیه، مردم ولایت‌مدار استان کرمان و بیت محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha