پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ما ایرانی ها"

حوزه/ برنامه " ما ایرانی ها" امشب یکشنبه دوم آذرماه میزبان فعال محیط زیست و جهادگر و مشاور آموزشی دانش آموزان محروم می شود.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه،  نازنین حیدری  فعال محیط زیست در این برنامه به تبیین تصمیم خود به زندگی در شمال کشور با وجود مخالفت ها و نگرانی های خانواده و نحوه شروع فعالیت خود برای حفظ محیط زیست با جمع آوری زباله ها و مراقبت از طبیعت  برای داشتن محیط زندگی سالم تر می پردازد.

وی همچنین مشکلات و سختی های خود را در مواجهه با دیدگاه منفی افراد جامعه به عنوان “زباله جمع کن" روایت می کند. 

مهمان بعدی  " ما ایرانی ها" " مریم جعفری" دبیر رسمی آموزش و پرورش و جهادگر و مشاور آموزشی دانش آموزان محروم و کم برخوردار  در بنیاد خیریه خرد در شهرستان ابرکوه است  که حتی در شرایط بحرانی جسمی هم دست از فعالیت آموزشی خود برنداشت.

 "خانم جعفری"  یک روز بعد از انجام عمل جراحی، در حالی که بر روی تخت بیمارستان بود، به خاطر احساس مسئولیت، در شرایط نامساعد جسمی، انجام وظیفه آموزشی را ترک نکرد و تصویر او در فضای مجازی جهانی شد به گفته او آموزش در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد و مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha