جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 929537
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

حوزه/ پذیرش سطح ۴ مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برای هفتمین سال متوالی از یکم آذرماه آغاز شد.

حجت الاسلام یعقوبی، معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از شروع ثبت نام سطح۴ تخصصی از شنبه یکم آذرماه خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سفارشات معظم له پیرامون اهتمام به تخصصی شدن در مراکز حوزوی، نسبت به پذیرش طلاب در سطح ۴ تخصصی در هفت رشته ادبیات عرب، حکمت متعالیه، فقه مقارن، کلام جدید، کلام مقارن و فقه قضا با دو گرایش اقدام کرده است.

وی، سیاست های کلان مدرسه علمیه عالی نواب در سطح ۴ تخصصی را تربیت عالمان متخصص و صاحب نظر در زمینه علوم و معارف اسلامی، گسترش رشته‌های تخصصی معارف اسلامی و دانش‌های مرتبط و کاوش عمیق مباحث علمی در رشته های تخصصی برشمرد.

حجت الاسلام یعقوبی، تربیت و تأمین نیروی انسانی لازم و متخصص برای تدریس در مقاطع عالی حوزه علمیه و مراکز و مدارس تخصصی تابعه و تربیت و تأمین پژوهشگر و محقق در زمینه علوم اسلامی را از مهم ترین دغدغه فعلی مدرسه دانست و گفت: مهلت ثبت نام در سطح ۴ تخصصی مدرسه علمیه عالی نواب از اول تا ۱۴ آذرماه ۹۹ و تاریخ آزمون ۴ و ۵ دی ماه ۹۹ در دو روز متوالی خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت مدرسه به آدرس www.h-navvab.ir اقدام کنند یا با شماره ۳۲۲۵۹۵۵۹ / ۳۲۲۱۴۱۳۳– ۰۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha