پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برگزاری نشست ژورنال کلاب با محوریت «مهدویت در هالیوود»

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثر شهرستان خرمشهر، از برگزاری نشست ژورنال کلاب با محوریت «مهدویت در هالیوود» در سالن اجتماعات این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست ژورنال کلاب با محوریت «مهدویت در هالیوود» در سالن اجتماعات مدرسه علمیه کوثر شهرستان خرمشهر، با حضور کادر، اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب مدرسه علمیه کوثر برگزار شد.

در این نشست خانم هناء عسکری، معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثر شهرستان خرمشهر، با اشاره به مهدویت ستیزی در سینمای هالیوود اظهار داشت: اکنون‌ که جهان تشنه عدالت‌گستری، رأفت و امنیت موعود اسلامی است، ترسیم چهره‌ای خون‌ریز و خشن از امام زمان(عج) ازجمله فعالیت‌های هالیوود در راستای مهدویت ستیزی است.

وی افزود: غرب در سناریوهای مختلف سعی می‌کند عناصر مذکور در اخبار آخرالزمانی را تحریف نماید و به‌صورت مصنوعی و جعلی موعود آخرالزمان را گاه در قالب شخصیت‌های غربی و گاهی نیز در قالب پدیده‌های طبیعی جلوه دهد.

در پایان این جلسه مباحثی همچون «مهدویت هراسی در سینمای هالیوود»، «تأثیر رسانه بر اعتقادات مخاطب»، «هالیوود ویترینی برای غول نمایی واهی غرب» و «تأثیر منفی فرهنگ غرب» مورد بحث و ارزیابی نقادانه قرار گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha