پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزادشهر

حوزه/ مقام معظم رهبری در مقابل دشمنی های آمریکا، راهکار مقابله را تکیه به اقتدار ملی و توان داخلی و محکم کردن ساختار درونی کشور می داند، چون با تکیه بر توان داخلی، استقامت آن ها را شکسته و در مقابل استکبار پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام حسینعلی شیخ در نشستی مجازی که با همکاری معاونت پژوهش و پایگاه بسیج طلاب مکتب الزهراء مدرسه علمیه الزهرا(س)آزادشهر با محوریت "تقویت روحیه استکبار ستیزی و اقناع نگاه به توان داخلی" که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، بیان کرد: عدم مبارزه با استکبار منجر به از بین رفتن همه ارزش ها و شرافت های جامعه شده و یاد خدا را محو می سازد، لذا سنت دفاع و مقابله، سنتی فطری است که خداوند در وجود هر انسانی آفریده است تا به وسیله آن بتواند وسایل دفع و مقابله را فراهم کرده و از خود و شئون زندگی که برای رسیدن به سعادتش الزامی است، دفاع کند.

استاد حوزه بیان کرد: با توجه به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای مبارزه با استکبار، تقویت و نگاه به توان داخلی کشور است.

حجت الاسلام شیخ تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مقابل دشمنی های آمریکا، راهکار مقابله را تکیه به اقتدار ملی و توان داخلی و محکم کردن ساختار درونی کشور می داند، چون با تکیه بر توان داخلی، استقامت آن ها را شکسته و در مقابل استکبار پیروز خواهیم شد.

وی، یکی دیگر از راهکارهای تضعیف کشور توسط مستکبرین را سوءاستفاده از مفاهیم همچون آزادی دانست و اضافه کرد: دین اسلام با آزادی مشکلی ندارد، چنانکه امام حسین(ع) زمانی که شعار «هیهات منا الذله» را سر می دهد به معنای استکبار ستیزی است که هرگز زیر بار یزید و یزیدیان زمان نمی رود.

حجت الاسلام شیخ خاطرنشان کرد: بحث مهدویت، از عوامل امیدبخش در جامعه است؛ دشمن به دنبال خاموش کردن چراغ مهدویت است، زیرا مهدویت، امید به فردایی بهتر را در جامعه بارور می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha