چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهرکرد

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از برگزاری جلسه شورای سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با حضور نمایندگانی از برخی نهادها خبر داد.

حجت الاسلام محمد علی موذنی جولا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد اظهار کرد: معاونت تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری دارای پنج واحد زیر مجموعه است که یکی از آنها واحد سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: به منظور برنامه ریزی بهتر و موفقیت روز افزون برای هر یک  از واحدهای زیر مجموعه معاونت، یک کمیسیون هایی با حضور با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان, حجت الاسلام صفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام طاهری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام کاظمی نیا مسئول جبهه فرهنگی استان و احمدی مسئول  ستاد مطالبه گری حول محور ساماندهی با محوریت معاونت تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل کمیسیون شورای سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری تعریف و تبیین چشم انداز یکساله آتی حوزه علمیه و راهکارهای رسیدن به این چشم انداز در حوزه سیاسی و اجتماعی ولی از بعد آموزشی است.

حجت الاسلام موذنی عنوان کرد: در این کمیسیون نهادهای مربوط به تبیین رراهکارها و پیشنهادات خود برای تحقق هدف بیان شده، می پردازند، به عنوان مثال در این جلسه مطرح شده طلاب باید با تمام شئون ولایت فقیه آشنا شوند و آموزش های تخصصی مرتبط با مباحث مهم سیاسی و اجتماعی را برای تحلیل های صحیح فرا بگیرند.

وی اذعان کرد: این جلسه مصوباتی همچون شناسایی اساتید علاقه مند حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، مشورت با اساتید برای تبیین سرفصل های آموزشی  طلاب و آغاز آموزش  های تخصصی به اساتید برای شروع کلاس ها داشت.

حجت الاسلام موذنی با بیان اینکه در این جلسه معاونت تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری موظف شد ظرف دو هفته اساتید مورد نظر برای آغاز آموزش های تخصصی را شناسایی کند، گفت: در این جلسه همچنین مصوب شد که با توجه به شرایط موجود کرونایی، کلاس های آموزشی ویژه طلاب به صورت مجازی و یا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha