شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیر قلی جعفری

حوزه/ نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه فضای مجازی ما نیاز به ترویج گفتمان انقلابی داریم و این ترویج گفتمان نیاز به کار دارد و با شعار و حرف‌های کلیشه‌ای صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی استان با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی ما نیاز به ترویج گفتمان انقلابی داریم، اظهار داشت: این ترویج گفتمان نیاز به کار دارد و با شعار و حرف‌های کلیشه‌ای صورت نمی‌گیرد چرا که کار در فضای مجازی یک جهاد است، در میدان جنگ باید آرایش جنگی گرفت.

وی با بیان اینکه در این میدان نبرد نابرابر هیچ راهی جز استفاده از تمام توان برای دفاع نیست، افزود: در صحنه‌ فضای مجازی اگر از تمام ظرفیت‌ها استفاده نکنیم ضربه محکمی خواهیم خورد چرا که اینترنت یک شمشیر دو لبه است و نباید نگاه یک سویه به تکنولوژی داشت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استفاده درست از تکنولوژی، گفت: فضای مجازی با وجود کرونا به شدت فراگیر شده است و آموزش کشور ما امروز خواسته و یا ناخواسته با این فضا درگیر شده، البته که تبعات فرهنگی این موضوع بماند.

وی با بیان اینکه طرح سوال از وزیر ارتباطات کلید خواهد خورده است ، ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات باید شکل گیرد و یکی از مطالبات اصلی است، اطلاعات ما به بیرون درز می‌کند و کاری که در سطح حاکمیت می‌توان انجام داد مطالبه از وزیر ارتباطات به دلیل عدم انجام کار در ایجاد شبکه ملی اطلاعات است.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: ساختار فعلی، ساختاری معیوب است چرا که می‌گوید اگر می‌خواهی زندگی کنی همراه با کدخدا شوید، که این یک باور است، امید است بتوانیم یک دولت انقلابی جوان با باوری درست داشته باشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به شدت نیاز به وحدت و گفتمان سازی در انتخابات پیش‌رو داریم چرا که عوامل ضد انقلاب به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند که باید هوشیار بود.

وی با تبریک روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر یادآور بسیاری از گفتمان‌هایی است که متأسفانه یک عده سعی بر فراموش کردن آن‌ها دارند، امید است دانشگاه‌ها به سمت تعالی و دفاع از نظام حرکت کنند.

حجت الاسلام جعفری گفت: امروز در دنیا جنگ، جنگ قدرت‌ها است و تمام افراد براساس ایدئولوژی خود می‌جنگند، این ایدئولوژی می‌تواند با سطح نفوذ گسترده‌تر و پاسخگوی نیازهای جامعه باشد، اگر جنگ باورها است اعتقاد داریم ایدئولوژی اسلام برترین ایدئولوژی است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در جنگ ایدئولوژی‌ها با اینکه اسلام برتر است ما نتوانستیم خوب اسلام را به دنیا عرضه کنیم، جامعه بشری تشنه‌ این مفاهیم است چرا که اسلام از کانون و عالمی با درصد خطای صفر نشأت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha