پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ طلاب گروه جهادی امام جواد(ع) مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) بروجن به دل خطر رفته اند تا بیماران و خانواده های اموات کرونایی دل نگرانی نداشته باشند.

حجت الاسلام احمدرضا مهدیه، مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج ) بروجن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شهرکرد، اظهار کرد: همزمان با آغاز حرکت های جهادی  جوانان مخلص در سطح کشور در ایام کرونا، جمعی از طلاب دغدغه مند و پرتلاش مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بروجن به خیل عظیم خدمت رسانی در وادی جهادی پیوستند.

وی بیان کرد: در سال ۹۸ گروه جهادی امام جواد(ع) شکل گرفت؛ این گروه با توجه به بضاعتی که داشته بهترین عملکرد و بیشترین بازخورد را در زمینه خدمت رسانی داشته وموفقیت های خوبی کسب کرده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج ) بروجن اظهار کرد: گروه جهادی طلاب مدرسه در زمینه های مختلف خدمت رسانی ورود کرده اند، عرصه هایی که وجه مشترک همه آنها «کاربر زمین مانده» بوده است، طلاب گروه جهادی امام جواد(ع) در طول این مدت بر محور اخلاص در هر بخشی که کار و خدمت بر زمین مانده بود، فعالیت کردند.

وی ابراز کرد: پایه گذار گروه جهادی امام جواد(ع)، سه طلبه جهادی دغدغه مند مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بروجن به نام های میلاد صادقی، محمد رضا آقایی و اکبر یزدان پناه هستند که از ابتدای سال ۹۸ آستین همت بالا زدند و در این عرصه ورود پیدا کردند.

حجت الاسلام مهدیه تاکید کرد: اولین اقدام این گروه جهادی از خدمت رسانی به مردم در حادثه سیل پلدختر آغاز شد که به همراه جمعی دیگر از طلاب به سیل همدلی پیوستند، ولی اوج فعالیت آنها در ایام کرونا بود.

وی ادامه داد: در عید غدیر سال گذشته، این گروه جهادی در حرکتی ابتکاری سعی کردند لحظاتی دل کودکان نیازمند را شاد کنند و با برنامه ریزی دقیق و کمک خیرین توانستند ۸۰ کودک نیازمند را شناسایی و درشب غدیر آرزوهای آنها را درحد توان برآورده کردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج ) بروجن ادامه داد: تهیه لوازم التحریر برای نوجوانان بی بضاعت، بحث تجهیز، تغسیل  و کفن و دفن اموات کرونایی شهرستان از دیگر اقدامات گروه جهادی طلاب است.

وی عنوان کرد: آخرین اقدام گروه جهادی طلاب امام جواد(ع)  برنامه ریزی برای حضور در بیمارستان های کرونایی شهرستان ها است که از ابتدای آذرماه هر هفته ۸ نفر از طلاب برای انجام خدمت رسانی و کمک به کادر درمان و بیماران در بیمارستان بروجن حاضر می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha