جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معارفه

حوزه/ حجت الاسلام فرهنگ از طریق ویدئوکنفرانس در سالن اجتماعات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، به عنوان مسئول جدید دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مراسم معارفه و تکریم مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه صاحب الزمان(عج) به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور حجت‌الاسلام علی نوری، معاون سازمان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان، مسئول سابق دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در مراسم تودیع خود اظهار کرد: ارتباط نزدیک با مردم، دوری از مسائل جنبی و رسیدگی به کارهای اصلی، تلاش برای ارتقاء روحیه، نگاه امیدوارانه به مسیر پیش رو و فرصت خدمت به مردم مهم‌ترین اصول مدیریتی در سال‌های تصدی مسئولیت در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوده است.

در این مراسم که با حضور تعداد محدود  از جمله برخی ائمه جمعه استان از طریق ارتباط تصویری و برخی از اعضای دفتر شورای سیاست گذاری و مسئولان حوزوی برگزار شد، از خدمات حجت الاسلام محمدرضا صالحیان تجلیل و حجت الاسلام فرهنگ که پیش از این امام جمعه شهر باغ بهادران بود، به عنوان مسئول جدید دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    صالحیان عملکرد چند سالت را بگو
  • صفی الله ولی زاده IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    ۴۸۲۸