جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور معاون بین الملل حوزه علمیه در موسسه ترجمان کلام نور

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه از مؤسسه ترجمه کلام نور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با حضور در موسسه ترجمه کلام نور از نزدیک در معرض فعالیت این موسسه قرآنی قرار گرفت.

در این مراسم،جلیلیان معاون موسسه ترجمه کلام نور، گفت: ۲۵ سال سابقه کار بین المللی و سفرهایی که به مکه و مدینه موجب شد، این موسسه راه اندازی شود. تا کنون نیز ۸۰۰ اثر نیز در این مجموعه تولید شده است.

وی افزود: درکنار موسسه ترجمان کلام نور، مجتمع آموزشی منجی تاسیس شد که به کار اساسی آموزش در سطوح و مقاطع سنی و تحصیلی می پردازد. در همین راستا در مجتمع ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع دبیرستان و راهنمایی تحصیل می کنند.

معاون موسسه ترجمه کلام نور یادآورشد: در این زمینه تصمیم گرفتیم که سازمانی به عنوان سازمان بین المللی منجی را تاسیس کنیم. موسسه ترجمان وحی و مجتمع آموزش منجی، مرکز آموزش مجازی منجی، مرکز تربیت مدرس منجی، پژوهشکده منجی، مرکز گردشگری منجی و... به عنوان ۸ سنتر یا مرکز این سازمان بین المللی هستند.

جلیلیان گفت: خودگردانی از ویژگی های این مراکز است و سعی می کنیم که در این زمینه وابستگی مالی به هیچ نهاد دولتی نداشته باشیم و از محل تولیدات، مجموعه های فعال را مدیریت کنیم.

وی افزود: پروژه تالیف نظام آموزشی و تالیفی منجی در حال اخذ مجوز در کشورهای مختلف جهان است. در این زمینه از سه سال پیش رویکرد را به سمت زیرساخت سازی بردیم. درحال حاضر برای تولید کتاب سبک زندگی اسلامی برای دانش آموزان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با افراد مختلف قرارداد بستیم، ولی نتیجه ای حاصل نشد.

معاون موسسه ترجمه کلام نور یادآورشد: سند چشم انداز مجموعه با حضور اساتید عالی حوزه تدوین شده است و در حال ارتقای سطح فعالیت های مجموعه هستیم. در این زمینه به دنبال تکمیل زیرساخت های مجموعه رفتیم. در عرصه بین المللی بودن هم مدارس زنجیره ای را شکل دادیم زیرا در دنیا این مدارس شکل گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری نیز در این مراسم از نزدیک با فرایند فعالیت این مرکز آشنا و نکاتی را پیرامون توسعه فعالیت های این مرکز قرآنی بین المللی بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha