شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فدوی+فخری زاده

حوزه / جانشین فرمانده کل سپاه در تشریح نحوه ترور شهید فخری زاده می گوید: تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد و با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری زاده زوم بوده است و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران نحوه ترور و شهادت شهید فخری زاده را این گونه تشریح کرد:

۱۱ پاسدار همراه شهید فخری زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن تیم حفاظت بود.

تروریستی در صحنه ترور نبود و ۱۳ تیر کلاً شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده و بقیه تیرها توسط محافظان شلیک شده است.

بررسی کردیم و دیدیم که تیربار ماهواره‌ای و آنلاین کنترل می‌شد.

تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری زاده زوم بوده است و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند. همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی متری شهید بوده تیر نخورده است.

 سر تیم محافظ شهید به دلیل اینکه خود را روی شهید فخری زاده انداخته بود ۴ تیر می‌خورد.

باید توجه داشت که فردی از دشمنان در صحنه نبوده است تا به محافظان شلیک کند و از ۱۳ تیر تیربار ۴ تا ۵ تیر به شهید فخری زاده برخورد می‌کند که یکی از تیرها به کمر شهید برخورد می‌کند و بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله(عج) به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha