جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 931487
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
مسابقه بزرگ به سوی بهشت

حوزه/مسابقه بزرگ «به سوی بهشت» با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه بزرگ «به سوی بهشت» به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشارت بهشت با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این مسابقه با هدف معرفت افزایی و آشنایی بیشتر نسبت به مقام والای حضرت فاطمه معصومه(س) و با موضوع ویژگی های شخصیتی آن بانوی بزرگوار، انجام می شود و شرکت در این مسابقه برای عموم افراد بلامانع می باشد.

علاقه مندان می توانند تا روز  جمعه ۲۱ آذرماه با مراجعه به لینک https://quiz.balagh.ir/‎ در این مسابقه که به صورت مجازی و شامل ۲۰ سؤال تستی است، شرکت نمایند. 

یادآور می شود: منبع آزمون این مسابقه، کتاب «نگین قم» بوده که جهت دریافت این کتاب می توان به نشانی اینترنتی پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز) به نشانی tablighnews.dte.ir مراجعه کرد؛ همچنین، لینک مسابقه در ایام مذکور فعال خواهد شد.

شایان ذکر است: جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، پلاک طلا، کارت هدیه و... به برندگان این مسابقه تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha