پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جواد خدیوی سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات حوزه‌های علمیه

حوزه/ جواد خدیوی گفت: در حال حاضر هیچ کاری اعم از آموزش، پژوهش، ارزیابی تحصیلی و... نیست که با سامانه پیشخوان حوزه نتوان انجام داد و این نیازمند اعتماد مدیران ارشد و مدیران مدارس علمیه کشور است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، جواد خدیوی در حاشیه بازدید مدیر حوزه های علمیه از مرکز فناوری اطلاعات حوزه، ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد این مرکز، گفت: در مجموعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه هر اداره ای یک پیک کاری دارد؛ اما بخش فناوری اطلاعات در تمام طول سال درگیر فعالیت های مختلفی بوده و هر ماه و هر روز با یک موضوع جدید مواجه است.

وی افزود: بدلیل همین حجم کاری گسترده، در ابتدای سال تحصیلی جاری از تصدی گری برخی امور خودداری نمودیم و مدیریت خدمات پیشخوان را به مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه محول کردیم.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه اظهار داشت: نیروهای مشغول به کار در واحد فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه افراد متخصص و توانمندی هستند و تربیت نیروهای جایگزین آنها کار دشواری است؛ لذا به حمایت بیشتر مدیریت محترم حوزه های علمیه در حفظ این نیروها و تعیین وضعیت شغلی آنها از جهت رسمی یا غیررسمی بودن هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ کاری اعم از آموزش، پژوهش، ارزیابی تحصیلی و غیره نیست که با سامانه پیشخوان حوزه نتوان انجام داد و این نیازمند اعتماد مدیران ارشد و مدیران مدارس علمیه کشور است.

خدیوی گفت: قصد داریم از دیتابیس های بیرونی به جهت جلوگیری از استهلاک سخت افزارهای موجود استفاده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha