یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام رستگاری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر استان خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ رستگار، گفت: طلاب و روحانیت همیشه غم‌خوار، همدرد و همراه مردم بوده و هرکجا که نیاز به حضورشان بوده حضور به عمل رسانده و هرچه در توان داشتند انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ رستـگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: از کلیه گروه‌های جهادی همیشه درصحنه، طلاب، اساتید، و بسیجیانی که در این چند روز برای مهار آب‌گرفتگی‌های شهر اهواز،ماهشهر، و بندر امام  تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره تقدیر و تشکر رهبر معظم انقلاب از گروه‌های جهادی طلاب خوزستان بیان کرد: حقیقتاً تاریخ روحانیت یک تاریخ پرافتخار برای همه عزیزان است خصوصاً طلاب و اساتید و علمائی که در برنامه‌های سیل و کرونا شخصاً موردعنایت و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، در ادامه اظهار داشت: طلاب و روحانیت همیشه غم‌خوار، همدرد و همراه مردم بوده و هرکجا که نیاز به حضورشان بوده حضور به عمل رسانده و هرچه در توان داشتند انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌رستـگار، در پایان گفت: قطعاً اجر این عزیزان با پروردگاراست و با زبان الکن بنده و امثال بنده زحمات این بزرگواران قابل‌تقدیر نیست اما حسب وظیفه لازم دانستم که به‌نوبه‌ی خودم از این تلاش بسیار ارزشمند تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha