دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رستگار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستگار، با بیان اینکه ستون فقرات "جهاد تبیین" حوزویان هستند، بر لزوم آرایش جمعی در جنگ روایت‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهارداشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ما در یک جنگ ادراکی قرار داریم که ستون فقرات این جنگ ادراکی، تحریف واقعیت‌ها و باطل‌السحر آن تبیین است.

وی افزود: با عنایت به این دو موضوع امروز که ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد با یکسری شبهات و ابهامات مواجه هستیم که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند که اقتضاء می‌کند که ما به جهاد تبیین بپردازیم و ستون فقرات این جهاد تبیین، "روحانیت" است.

حجت‌الاسلام رستگار، در ادامه با تأکید بر لزوم آرایش جمعی در جنگ روایت‌ها، گفت: روحانیت همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی پیشتاز و در خط مقدم بوده و الحمدلله استان خوزستان تنها استانی است که روحانیت آن یکدست انقلابی است؛ ازاین‌رو لازم است که روحانیت خوزستان بیشتر به مسئله تبیین عنایت داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر تمام‌قد علیه جمهوری اسلامی ایستاده و کم‌کاری‌های دولت‌های قبل را به‌پای انقلاب نوشته و تلاش می‌کند امیدی که در دل مردم با روی کار آمدن یک دولت انقلابی به وجود آمده را ناامید کند.

وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که این دولت در کارش موفق نشود؛ چراکه می‌داند که اگر این دولت با تعاملی که مقام معظم رهبری و نهادهای انقلابی با آن دارند موفق شود، مردم برای همیشه لیبرال‌ها را فراموش خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، عنوان کرد: جریان خارجی، جریان تحریف و معاندین، اصلاح‌طلب‌ها و برخی دوستان نادان، چهارضلعی هستند که برخی مغرضانه و برخی ناآگاهانه و از روی جهل کمربسته‌اند تا نگذارند این دولت انقلابی به موفقیت برسد؛ ازاین‌رو با سیاه نمایی‌ها و ایجاد ابهام و شبهات به جنگ انقلاب اسلامی آمده‌اند و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروز مهم‌ترین موضوع "جهاد تبیین" است.

حجت‌الاسلام رستگار، تصریح کرد: لازمه‌ "جهاد تبیین" آگاه بودن، داشتن قدرت تجزیه‌وتحلیل و حل‌وفصل مسائل اول برای خودمان و بعد برای جامعه است؛ ازاین‌رو ضرورت دارد که مجموعه‌ سپاه که بحمدالله به دلیل اشراف اطلاعاتی که در مقیاس داخلی، منطقه‌ای و جهانی دارد و زبان و شمشیر بران و قدرت فوق‌العاده‌ تبیینی که شما عزیزان دارید با همدیگر این جهاد را به ثمر برسانیم.

وی بیان داشت: ما بر این باور هستیم که کشور ما را امام زمان(عج) اداره می‌کند و آینده‌ این انقلاب را امام خمینی(ره) تضمین کرده است؛ ولی به‌شرط اینکه ما نیز درصحنه باشیم و مردم و نیروهای انقلابی را با روشن کردن مشعل امید در قلبشان درصحنه نگه‌داریم و از مجموعه‌هایی که توان و قدرت دارند استفاده کرده و با آن‌ها هم‌افزایی کنیم  تا بتوانیم دستاورد بهتری داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، گفت: لازمه‌ موفقیت در جهاد تبیین این است که ما اشراف اطلاعاتی نسبت به آنچه در داخل، منطقه و تحولات بین‌المللی می‌گذرد داشته باشیم و طلاب نیز علاوه بر آنکه مجدانه درس خود را می‌خوانند در مسائل سیاسی و اجتماعی که بار سنگین آن به دوش روحانیت است حضور فعال داشته باشند.

وی به  تحولات بین‌المللی اشاره ‌کرده و اظهارداشت: بحمدالله ایران اسلامی در عرصه‌ بین‌الملل در شرایط فوق‌العاده‌ای به‌سر می‌برد و خود آمریکایی‌ها و تحلیل گران بزرگ جهانی بر این باورند که انقلاب اسلامی همان انقلابی است که وعده داده‌شده و طومار امپراتوری غرب را در هم خواهید پیچید و هیچ کاری از دست آن‌ها ساخته نیست جز اینکه زمان آن را به تأخیر بیندازند؛ چراکه بحمدالله انقلاب اسلامی یاران قلوب همه‌ نخبگان، اندیشمندان و مستضعفین جهان را در تصرف خود درآورده است؛ ازاین‌رو مقام معظم رهبری فرمودند می‌بینم جریانی با محوریت حسین بن علی(ع) به راه افتاده که زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت خواهد بود.

حجت‌الاسلام رستگار، افزود: در عرصه‌ی منطقه‌ای نیز دشمن باز در انفعال بسر می‌برد؛ چراکه انقلاب اسلامی بعد از ۸ سال دفاع مقدس توانست هسته‌های مقاومت را پایه‌گذاری کند و عزیزدردانه‌ غرب را محاصره و به گوشه‌ی رینگ ببرد؛ به‌طوری‌که اسرائیلی که روزی شعار نیل تا فرات سر می‌داد در حال حاضر برای حفظ خود دیوارهای بطنی کشیده تا بتواند از خود دفاع کند.

وی در ادامه بیان داشت: اسرائیل تمام تلاش خود را متمرکز کشورهای همسایه‌ جمهوری اسلامی مانند آذربایجان، ترکیه، افغانستان، بحرین و امارات کرده و تمام تلاشش این است که این کشورها را خصوصاً افغانستان را علیه ایران فعال کند و فشار مضاعفی را از طریق انتقال تروریست‌ها به افغانستان بر جمهوری اسلامی وارد کند ولی جمهوری اسلامی بسیار هوشمندانه عمل کرده و علیه هیچ‌کدام از این کشورها موضع‌گیری نکرده؛ چراکه نمی‌خواهد در پازل دشمن قرار گیرد و با راه‌اندازی رزمایش فاتحان خیبر این پیام را به رژیم صهیونیستی دارد که ما بازیگر پشت‌صحنه را می‌شناسیم و می‌دانیم که دشمن به دنبال این است که ما را درگیر کند تا رژیم صهیونیستی نفس راحتی بکشد و از این انزوا خارج شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، در پایان گفت: در عرصه‌ داخلی متأسفانه جریان سلطنت‌طلب و برخی خودی‌هایی که فهم درستی از شرایط و وضعیت کشور نداشته و خوارج زمانه هستند به دنبال این هستند که مشکلات را بزرگ جلوه دهند تا مانع موفقیت دولت انقلابی شوند؛ که إن‌شاءالله با حضور شما عزیزان که همواره درصحنه‌های مختلف حضورداشته‌اید، اقدامات دشمن مثمر ثمر نخواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha