شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سخنرانی حجت الاسلام دبیری فرد در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام دبیری فرد، اهداف و برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را تشریح کرد و گفت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: در دفتر تبلیغات ۴ هدف مهم را دنبال می‌کنیم که نخستین آن تعمیق ایمان و باورهای دینی با گرایش نقد فِرق ضاله است.

وی دومین برنامه مهم در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان را «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» اعلام کرد و افزود: در راستا با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فن مناظره و سایر مهارت‌هایی که یک طلبه برای تبلیغ نیاز دارد، تلاش می‌کنیم که طلاب را به علم روز حوزوی تجهیز کنیم.

حجت‌الاسلام دبیری فرد، "تحکیم نظام خانواده" با برگزاری کلاس‌های مشاوره را سومین اقدام مهم دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و بیان کرد: هدف چهارم نیز «تبیین کارآمدی نظام» است که در این خصوص نیز اساتید بصیرتی را به مدارس علمیه اعزام می‌کنیم.

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، اضافه کرد: هم‌اکنون این آمادگی را داریم که در زمینه‌هایی همچون «تحکیم نظام خانواده»، «کارآمدی نظام»، «توانمندسازی طلاب در امر تبلیغ» و «تعمیق ایمان و باورهای دینی و نقد فرق ضاله» دوره‌های آموزشی را در سطح مدارس علمیه برگزار کنیم.

وی، اعزام مبلغ در مناسبت‌های گوناگون و همچنین اعزام به‌صورت هفتگی را یکی دیگر از برنامه‌های مستمر دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد و گفت: در صورت آمادگی مدارس، می‌توانیم با ارائه حکم اعزام، طلاب را پنج‌شنبه و جمعه هر هفته، به مناطق هدف اعزام کنیم.

حجت‌الاسلام دبیری فرد، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه از طلاب فعال در فضای مجازی، حمایت می‌شود، اظهارداشت: طلابی که در فضای مجازی فعال هستند، می‌توانند در سایت دفتر تبلیغات اسلامی (معاونت فضای مجازی- بخش هنر و رسانه- بخش اشراق»، ثبت‌نام کرده و فعالیت‌های خود را در قالب یک طرح بارگذاری کنند، بدین‌صورت با تأیید طرحشان، از آن‌ها حمایت خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha