دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با حضور مسئولان نهادهای حوزوی، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با حضور مسئولان نهادهای حوزوی، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، با محوریت «بازگشایی مدارس علمیه در سال تحصیلی جدید»، «قرارگاه تواصی» و «نحوه تدوین چشم‌انداز ۵ ساله با برش یکساله» در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این اجلاسیه، علاوه بر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان»، حجج‌اسلام «خاکباز، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان»، «دبیری فرد، مسئول دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان»، «رستگار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان» و «نبی زاده، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان» پیرامون مسائل مربوط به نهاد زیرمجموعه، سخنرانی کردند.

در ادامه این جلسه دو نفر از مدیران مدارس علمیه، به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان بخش اول این اجلاسیه، حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، مباحث مطروحه را جمع‌بندی کرد.

همچنین بخش دوم اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر در سالن اجتماعات مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در ابتدای بخش دوم این اجلاسیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در موضوع «جهاد تبیین» چند دقیقه‌ای سخنرانی کرده و پس‌ازآن حجت‌الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، پیرامون قرارگاه تواصی و لزوم تقویت این قرارگاه در سطح مدارس علمیه مطالبی را بیان کرد و در ادامه نیز جمعی از مدیران مدارس علمیه خوزستان، در این رابطه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سپس مدیر حوزه علمیه خوزستان ضمن جمع‌بندی کلی، در باب لزوم اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب قرارگاه‌های تواصی سخنرانی کرده و در پایان نیز روضه شهادت امام حسن(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرائت شد.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha