جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی-معاون تبلیغ

حوزه/مرحوم آیت الله یزدی با مواضع با صلابت خود حرکت های ماندگاری را در حوزه ایجاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی، در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله یزدی گفت: آن مرحوم مصداق بارز عالم به عمل و در زمان رژیم سابق از پیشتازان اساتید در مبارزه با حکومت پهلوی بود.

رئیس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه، اظهار داشت: همین مسئله باعث شد به تبعید برود و در عین حال خستگی های زیادی را تحمل کند، ولی این تبعید و خستگی ها سبب خللی در مواضع انقلابی ایشان ایجاد نکرد و با صلابت مسیر انقلابی خود را ادامه داد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: اما بعد از انقلاب مرحوم یزدی می توانست به عنوان ملاک برای نیروهای حزب اللهی باشد، چرا که ایشان در مقابل کجی ها و انحرافات بیانیه می داد، ایستادگی می کرد. این از خصوصیات آن رئیس فقید شورای عالی جامعه مدرسین بود، چرا که در مقابل انحرافات می ایستاد و نظرشان را مطرح می کرد.

معاون سابق تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه بیان داشت: ایشان با وجود همه خستگی ها، اما لحظه ای از هدف و آرمان ها عقب نشینی نکرد، نمونه آن در ارتباط با فتنه ۸۸ و زاویه هایی که در حوزه ایجاد شد، بود، ولی مرحوم آیت الله یزدی با مواضع با صلابت خود حرکت های ماندگاری را در حوزه ایجاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha