پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یزدی

حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: آیت‌الله یزدی شخصیتی کم نظیر در جامعه اسلامی و اسوه علم و عمل بود که عمر خود را وقف خدمت به نظام اسلامی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، در پی ارتحال عالم وارسته، آیت‌الله شیخ محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.
 

متن پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ ( حضرت علی علیه‌السلام)

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد.

آیت الله حاج شیخ محمد یزدی عالم وارسته، فقیه مجاهد، زاهد اندیشمند و اسوه در علم، عمل و تقوا و از وفاداران به امام، انقلاب و رهبری بود که عمر بابرکت خویش را وقف تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) و خدمت به دین و نظام جمهوری اسلامی کرده و تا آخرین لحظه عمر در این مسیر ثابت قدم ماندند؛ قطعا درگذشت چنین عالمی، موجب ثلمه و خلأیی جبران ناپذیر در جامعه است.

 مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران ارتحال این عالم ربانی را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، علمای عالی‌مقام، جامعه‌ی محترم مدرسین، فرزندان بزرگوار ایشان و جامعه اسلامی تسلیت عرض می نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha