چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نواب ابوالحسن

حوزه/ مرحوم آیت الله یزدی بعد انقلاب هم حامی ولایت و امام خامنه ای بود و از جایگاهی که در آن به عنوان مسئول قرار داشت، کوچکترین سوء استفاده ای نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله یزدی گفت: مرحوم آیت الله یزدی از سابقین در انقلاب و با شروع انقلاب، خود را فدای نهضت امام راحل کرد.

وی بیان داشت: برای رسیدن به هدف همه تلاشش را بکار می گرفت، با وجود همه سختیها، لحظه ای از آرمان انقلاب عقب نشینی نکرد، مدافع امام راحل و امام راحل هم مدافع ایشان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: مرحوم آیت الله یزدی بعد انقلاب هم حامی ولایت و امام خامنه ای بود و از جایگاهی که در آن به عنوان مسئول قرار داشت، کوچکترین سوء استفاده ای نکرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: نسبت به بیت المال بسیار حساس بود. خالص زندگی کرد و مخلصانه از دین و ولایت دفاع کرد.

وی بیان داشت: دارای سلامت نفس بود و در این مسئله کسی شکی نداشت، اگر چیزی می گفت و حرف تندی می زد به دلیل تکلیف بود. این نشان از پاکی و صفای آن عالم ربانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha