جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با صدور پیامی درگذشت رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیامی ارتحال آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی

شخصیت سترگ، عالم مجاهد، شجاع و انقلابی نظام اسلامی، یار صدیق  امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و حضرت عالی، فقیه فقید و گرانقدر حضرت آیه الله یزدی رضوان الله علیه پس از یک عمر تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر در سنگرهای انقلاب اسلامی که مرزهای عقیده را دیده بانی میکرد سرانجام دیدگان تیزبین خود را بر هم نهاد و رخ در نقاب خاک کشید و از این خاک دان فانی به جهان باقی رحلت کرد.

ایشان در عرصه سیاست، سیاستمداری دین مدار، و در کسوت خطیب جمعه، با زبانی گویا و قاطع در خط مقدم دفاع و صیانت از مقام ولایت و ارزش های والای حاکمیت اسلامی مستحکم و با صلابت گام برداشت. در کرسی  تدریس استادی زبردست  و  آثار فقهی ارزنده ای را از خود  بر  جای  گذاشت، در خبرگان امت،  لیاقت خویش را به اثبات رسانده و در قضا خدمات شایان توجهی را ارائه داد.

اینجانب از سوی مردم شهیدپرور و انقلابی، علما ء، حضرات آقایان ائمه محترم جمعه، حوزه های علمیه، شاگردان و مریدان و دوستداران آن عالم وارسته در استان سمنان به محضر آن مقتدا و  رهبر حکیم و فرزانه، مراجع عظام تقلید و حوزه علمیه قم و جامعه مدرسین  و  بیت مکرم و فرزندان برومند شان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با معصومین علیهم السلام را برای آن فقید سعید مسالت دارم.

سلامتی و طول عمر جناب مستطابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و نماینده مردم شریف استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

سید محمد شاهچراغی

۹۹/۹/۲۰

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha