شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در پیام تسلیتی نوشت:  مرحوم آیت الله محمد یزدی به حق، عمّار انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد و مورد احترام ویژه امام‌خمینی(ره) و علاقه‌ شدید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی به مناسبت درگذشت آیت الله محمد یزدی پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیمپ

روح بلند حضرت آیت الله محمد یزدی به عالم باقی شتافت و حدود هفت دهه از تلاش علمی، اخلاقی، سیاسی و مجاهدت کم‌نظیر ایشان را که دربردارنده‌ خدمات گسترده‌ای به اسلام و انقلاب و ایران بود بر جای گذاشت.

او به حق عمّار انقلاب اسلامی به حساب می‌آمد، مورد احترام ویژه امام‌خمینی(ره) و علاقه‌ شدید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بود.

اینجانب از سال‌های ۱۳۵۴ با ایشان آشنا شدم و پیوسته از شجاعت، استقامت، صراحت لهجه، ولایتمداری و دفاع از مبانی انقلاب و ثبات قدم و اخلاصش غبطه می‌خوردم.

فقدان این عالم برجسته و روحانی متقی و مجاهد را به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و امیدوارم در جوار پیامبر و اهل بیت مأوی گزیند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha