پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت آیت‌الله یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر ارتحال عالم انقلابی، بصیر، مجاهد و باتقوا مرحوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی - رضوان‌الله تعالی علیه -  مایه تأسف و تاثر همه دوستان و علاقه‌مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم مؤمن و ولایتمدار ایران شد.

آن فقید سعید از جمله مجاهدان با اخلاص و رنج دیده در قبل از انقلاب و از خدمتگزان مؤثر و صدیق نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب بود که خدمات ماندگاری از خویش در بسیاری از عرصه ها بر جای نهاد.

ایشان همواره با تبعیت از نهاد ولایت و ولی فقیه زمان در طول سالهای مبارزه و در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حاضر و شجاعانه به حفظ و دفاع از ارزشها پرداخت.

خدمات ایشان در نهضت بزرگ امام (ره) از آغاز تا پیروزی نهضت و پس از آن  در عرصه های مختلف علمی و اجرایی و قبول مسئولیت و خدمت در سمت های مختلف نظام از جمله قوه قضائیه، شورای محترم نگهبان،  مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه های علمیه از حسنات ماندگار کارنامه درخشان ایشان است.

 اینجانب فقدان آن فقیه ارجمند را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، شاگردان، بستگان و علاقه‌مندان خصوصا بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند مهربان مسالت دارم.

حمید شهریاری

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha