جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان طلبه جهادگر

حوزه/معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به لزوم اجرای دستور رهبر معظم انقلاب نسبت به امدادرسانی به بیماران و کمک مؤمنانه، گفت: مدارس علمیه خواهران کرمانشاه به پایگاه های امدادرسانی تبدیل شده اند.

خانم فاطمه فلاحی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، با بیان اینکه مدارس علمیه به پایگاه های امداد رسانی تبدیل شده اند، گفت: تا کنون بیش از پنج مرحله و در برخی مدارس علمیه استان بیش از هفت مرحله توزیع  اقلام کمک مؤمنانه توسط مدارس علمیه انجام شده است. 

وی افزود: کمک مؤمنانه شامل تهیه بسته های معیشتی، چندین مورد قربانی  و در برخی موارد وام های کوچک در اختیار خانواده های آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا قرار گرفت  و منابع مالی این  رزمایش را مدارس علمیه با کمک های مالی طلاب و خیرین تأمین نموده اند. 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران کرمانشاه خاطر نشان کرد: برخی طلاب در عرصه کمک به بیماران و همکاری با کادر درمان نیز فعال بودند و طلاب داوطلب مدارس علمیه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و نرجسیه سلام الله علیها در  سه بیمارستان در سطح استان کرمانشاه در حال امدادرسانی با هدف کاهش فشار کاری مدافعان سلامت در بیمارستانن ها هستند.

خانم فلاحی افزود: مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین فاضلی نیز با چند مرحله حضور خود در بیمارستان در هفته های اخیر به فعالیت امدادی مشغول بوده اند.

  لازم به ذکر است، در حال حاضر دو کارگاه کوچک تهیه ماسک در مدارس علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیهای شهرستان صحنه و امام حسین علیه السلام شهرستان قصر شیرین فعال است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha