شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی امینی اطهر، نماینده طلاب یاسوج، گچساران و دنا

حوزه/ با اکثریت آراء شورای سیاستگذاری حوزه انقلابی و هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حجت الاسلام علی امینی اطهر، به عنوان مسئول دفتر «قرارگاه حوزه انقلابی» انتخاب شد.

‌به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، با اکثریت آراء شورای سیاستگذاری حوزه انقلابی و هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حجت الاسلام علی امینی اطهر، نماینده طلاب یاسوج، گچساران و دنا به عنوان مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی کشور انتخاب شد.

در این جلسه همچنین از تلاش های حجت‌الاسلام طاحونی مسئول سابق دفتر قرارگاه حوزه انقلابی تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام علی امینی اطهر در نشست مجمع طلاب و روحانیون حوزه علیمه قم  اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب سال ۹۴ در دیدار  با مجمع نمایندگان طلاب فرمودند: حوزه علمیه باید انقلابی بماند. ایشان خطر  انقلاب‌زدایی و انحراف از مکتب امام (ره) را گوشزد کردند.

 نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم گفت: برای انجام مطالبات مقام معظم رهبری، شورای عالی حوزه‌های علمیه فروردین ۹۵ مصوبه‌ای تحت عنوان طرح حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه داشتند، همچنین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، طرح آیین نامه قرارگاه حوزه انقلابی را اسفند ۹۷ در سه فصل و ۱۳ماده به تصویب رساند و مرکز قرارگاه حوزه انقلابی در شهر مقدس قم مدرسه مبارکه فیضیه  شروع به کار کرد.

مسؤل دفتر قرارگاه حوزه انقلابی با اشاره به نام‌گذاری «قرارگاه»، به بیانات مقام معظم رهبری استناد کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «بعضی‌ها ممکن است بگویند قرارگاه مربوط به مسائل نظامی است، واقعیت قضیه این است که کارزار فرهنگی از کارزار نظامی اگر مهمتر نباشد و اگر خطرناکتر نباشد، کمتر نیست این را بدانید واقعا یک میدان کارزار است ...»
 
حجت‌الاسلام امینی‌اطهر با اشاره به مصوبه سال ۹۵ شورای عالی حوزه‌های علمیه مبنی بر طرح حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه‌های علمیه، گفت: حوزه انقلابی باید معتقد به مبانی اسلام ناب، ارکان انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و خط امام و رهبری باشد.

مسؤل دفتر قرارگاه حوزه انقلابی عنوان کرد: حوزه انقلابی فعال و پیگیر در تحقق ارزش‌ها و ارمان‌های انقلاب در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی در ادامه حفظ، تقویت و بالندگی ارزش‌ها و روحیه انقلابی طلاب و فضلا را از دیگر ویژگی‌های حوزه انقلابی برشمرد و  یادآور شد: حوزه به عنوان خاستگاه انقلاب در حمایت و دفاع از نظام، پیشگیری از انحرافات، نقش‌آفرینی در جهان اسلام و مواجهه فکری و فرهنگی با دشمنان رسالت مهمی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ... IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    أحسن! مدیران بسیاری آمده اند و رفته اند، مهم مدیریتی است که بجا بگذارند البته با توجه به « إن الله لایغیر ما بقوم حتی یغیر ما بأنفسهم و إذا اراد الله بقوم ‌‌‌سو ٔ فلا مرد له و ما لهم من دونه من وال» خداقوت!
  • حسن دانا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    درودبرحجت الاسلام امینی این بزرگوارواقعآشبانه روزداره فعالیت می کنه،امیدوارم که قدرهمچین نیروهای فعال انقلابی روبدانیم،وبه آنهامیدان دهیم خداقوت