سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ تشییع آیت الله یزدی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: آیت الله محمد یزدی از نظر تقوا، علم و انقلابی بودن کاملاً ممتاز بودند؛ کسی که از اول انقلاب تا این لحظه ای که فوت کردند ذره ای از انقلاب دوری نکردند و از رهبری و مرحوم امام اعلی الله مقامه الشریف حمایت کردند و تا آخرین لحظه هم در این مسیر باقی ماندند.

آیت الله محسن فقیهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به مناسبت ارتحال آیت الله محمد یزدی گفت: شخصیت بزرگوار حضرت آیت الله یزدی از جهات مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد؛ چون این شخصیت یک مکتب بود در حوزه علمیه که حوزویان باید از این مکتب پیروی کنند.

وی افزود: ایشان شخصیت بالایی از نظر علمی بودند و همچنین از نظر زهد و تقوا جهاتی را ایشان داشتند که از تجمل گرایی پرهیز می نمودند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت الله یزدی اصولاً به دنبال کارهایی که دنیایی بود نمی رفتند و بدون ریا و با اخلاص کامل اعمال و مسئولیت ها را انجام می دادند.

وی بیان داشت: ایشان از نظر تقوا، علم و انقلابی بودن کاملاً ممتاز بودند؛ کسی که از اول انقلاب تا این لحظه ای که فوت کردند ذره ای از انقلاب دوری نکردند و از رهبری و مرحوم امام اعلی الله مقامه الشریف حمایت کردند و تا آخرین لحظه هم در این مسیر باقی ماندند.

آیت الله فقیهی گفت: آیت الله یزدی جزو اولین کسانی بوده اند که مرجعیت مقام رهبری را تأیید کردند و این حمایت های ایشان مورد تقدیر همه علما، فضلا و متدینین و انقلابیون بود.

وی در پایان افزود: خداوند ایشان را با اولیایش محشور بفرماید و ان شاءالله در آخرت و بهشت جایگاه عالی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha